❄️Banana Orange Honey Pancakes❄️


 Każdy poranek niedzieli rozpoczynam od przepysznego śniadania. Zazwyczaj są to zwykłe naleśniki z dżemem. Ostatnio korzystając z czasu zrobiłam sok pomarańczowy i pancakes z miodem, pomarańczami, bananami i cynamonem to połączenie kojarzy mi się ze świętami. Przychodzę do was z 'grudniowymi' pancakes, które mogę polecić każdemu wielbicielowi słodkich śniadań.

Pancakes z miodem, pomarańczami, bananami i cynamonem
❄️ 2 szklanki mąki pszennej
❄️ 2 jajka
❄️ 1,5 szklanki mleka
❄️ 75g rozpuszczonego masła
❄️ 1 łyżka proszku do pieczenia
❄️ 30g cukru
❄️ szczypta soli

❄️ banan pokrojony w plasterki
❄️ pomarańcz pokrojony w kostkę
❄️ łyżka lejącego miodu
❄️ łyżeczka cynamonu


 Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia, solą i cukrem. Jajka roztrzepać, wymieszać z mlekiem i rozpuszczonym masłem. Wszystkie składniki wymieszać ze sobą.

 Smażyć na suchej patelni, z obu stron na lekko złoty kolor. Na sam koniec gotowe naleśniki polać miodem i posypać cynamonem, pomarańczami i bananami. Jako zdrowy dodatek możesz sam zrobić sok ze świeżo wyciskanych owoców. Mój ulubiony to pomarańczowy z mandarynkami. Smacznego!


Smacznego!

 instagram  |  ask tumblr

10 komentarzy

Unknown pisze...

Przepysznie wyglądają naleśniki , na pewno spróbuję :)
Zapraszam do mnie : http://honeydaisie.blogspot.com/

Unknown pisze...

Wygląda smakowicie, koniecznie musze wypróbować przepis.
Pozdrawiam,
Szwajjka

Suzane Kate pisze...

Szkoda, ze nie mogę czegos takiego jeść ;(

Mój blog

Unknown pisze...

Pysznie wyglądają ;)
Mój Blog - klik!

Unknown pisze...

Wygląda przepysznie, jednak moja dieta nie pozwala mi na tyle słodkich przyjemności tego typu. Ale nie narzekam. Posilając się równie przepysznymi, słodkimi i pełnowartościowymi larytasami, można zajść daleko.

Zapraszam Cie do mnie. Myślę, że Cie zainteresuję.

pomau-nolimits.blogspot.com

Unknown pisze...

Mniam! Uwielbiam naleśniki. Twój post narobił mi apetytu szczególnie że nie jadłam jeszcze obiadu :)

Mam prośbę. Możesz poklikać w linki pod ubraniami? Z góry dziękuję.
http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/whish-list-dresslink.html

Klaudencja pisze...

Jejku, ale to musi być dobre!<3
http://klaudencja.blogspot.com/

♫ Ela ♫ pisze...

Aż mam ochotę!
http://everyday-smart.blogspot.com/

R pisze...

Super przepis, naleśniki wyglądają smakowicie, na pewno spróbuję!
via-martyna.blogspot.com

eunikovakinga pisze...

musi być pyyszne! :)
http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl