Jutro zacznę, jutro skończę


  Z tym postem zwlekam już od 5 dni. Nie chodzi o czas, właśnie rozpoczęły mi się ferie, więc mam go mnóstwo. Chodzi o lenistwo, które dopada nas prawie każdego dnia. Pomijając wyjścia z domu, marnuję go na zupełne nic nie robienie. Leżę w łóżku, śpię lub oglądam seriale. Gdyby to wszystko zmienić, znalazłabym czas na 'obowiązki'. To samo tyczy się szkolnych dni, kiedy wracam po lekcjach wolę odpocząć, pójść spać w ciągu dnia, a kiedy się budzę jest późna godzina i stwierdzam, że nie ma sensu brać się za naukę. Odkładam wszystko na następny dzień, przecież do wyznaczonego terminu zostało mi wiele dni, nic mnie nie goni. Jednak czas biegnie szybko, przekładając wszystko z dnia na dzień wreszcie dojdziemy do tego, w którym mieliśmy być przygotowani. Wszystko to sprowadza się do tego, że nie mamy nic gotowego, a zostało niewiele czasu. Każdą rzecz robimy po łebkach, nie zwracając uwagi na dokładność i dopracowanie. Robimy to, aby było, nie ważne w jakim stanie.

  Czy nie łatwiej by było po prostu zagospodarować około godziny dziennie na nasze 'obowiązki'? Uniknęlibyśmy na pewno stresu i niepewności wyników naszej pracy. Wykonując jakąkolwiek czynność poświęćmy temu kilka minut więcej, tak aby efekty były zadowalające nas w 100%. Ja swój czas zaczynam planować właśnie od tego momentu. Nie przekładaj na juto, zacznij teraz!

 
 

Sukienka - Zara | Torebka - Batycki | Płaszcz - Kookai
instagram  |  ask |  tumblr

24 komentarze

Weronika pisze...

Trzymam się tej zasady, by to, co mam do zrobienia rozpoczynać od razu. Czasami jednak dopadają mnie chwile słabości i nieodparta pokusa przełożenia czegoś na następny dzień. Później wychodzi jak wychodzi - nie zdążam z projektem na czas.

Pozdrawiam ciepło,
REDWHITNESS

Unknown pisze...

Masz rację u mnie to codzienność ����
Pozdrawiam ��

Unknown pisze...

Staram się wykorzystywać w pełni teraźniejszość, bo to ona stanowi fundament.
Zawsze zabieram się za wszystko jak najszybciej, a słowa "zajmę się tym jutro" wypowiadam naprawdę rzadko.
Bardzo ładne zdjęcia i świetny wpis!

Pozdrawiam ♥,
yudemere

Monika pisze...

Piękna!

Unknown pisze...

Chciałabym umiec wykorzystywac czas na coś pożytecznego, ale zazwyczaj jest to trudne...;) Jesteś bardzo ładna!
http://shockingblack.blogspot.com/

magdel pisze...

świetna sukienka ! :D
http://magdelblog.blogspot.com/

Ola Watala pisze...

Wow! Pierwsze zdjęcie wymiata! Jest genialne :)
Właśnie organizuję pierwsze rozdanie na swoim blogu! Do wygrania zestaw kosmetyków AVON oraz książka ABC mojego stylu!

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału! :)

http://ola-watala.blogspot.com/2016/02/rozdanie-ls-2.html

Natka ! pisze...

Staram się niczego nie odkładać na później :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

lublins.blogspot.com

Aleksandra Rutana pisze...

Ostatnio nauczyłam się nie przekładać wszystkiego na ostatnią chwilę i jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, bo zaczynam panować nad leniem :) Śliczna stylizacja.

Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
Nowy post- KLIK! :)

onlydreams pisze...

Ja zawsze staram sie robic wszystko od razy, potem mam wiecej czasu dla siebhie i nie musze sie stresowac tym ze czegos nie zrobilam ;)
www.onlydreams.pl
YouTube

Daria pisze...

Wszystko zależy od organizacji. Ładne zdjęcia. :)

http://justdaaria.blogspot.com/

Ev DAILY pisze...

Fenomenalna sukienka ;)

______________________
PERSONAL STYLE BLOG
http://evdaily.blogspot.com

Natalia pisze...

Czas niestety ucieka bardzo szybko :/ Masz rację, że trzeba znaleźć godzinkę na swoje obowiązki, ale czasem tak się człowiekowi nie chce :D Śliczne zdjęcia :*

amatorskie-rysowanie.blogspot.com

Sara pisze...

Oczywiście! Ciągle coś odkładamy na potem, aż w końcu wszystkie obowiązki wypadają w jednym momencie i znów robimy to samo ;p

Nowy post, zapraszam!
Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
MÓJ BLOG-KLIIK

Unknown pisze...

Śliczne zdjęcia, a w nagłówku,t o się zakochałam *,*
Powodzenia w dalszym blogowaniu imienniczko ;)

http://bystka.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Również dopada mnie często lenistwo. Oj, ile razy ja tam mam, że przekładam coś, a potem okazuje się, że muszę zrobić to w pośpiechu, bez przyłożenia się. Zdecydowanie, lepiej byłoby znaleźć tę godzinę i poświęcić je obowiązkom. Świetna stylizacja. :) Arleta

MIKAONLINEE pisze...

Jestem typowym leniem, odkładam wszystko na ostatnią chwilę... I nie potrafię tego zmienić. XD

Zapraszam do mnie! ❤

Anks_blog pisze...

Nie warto odkładać czegoś na później. Staram się wszystko dobrze planować. Ładne zdjęcia ! :)
anonimoowax.blogspot.com

Unknown pisze...

Jakie śliczne zdjęcia i miło pisany tekst,aż chce się go czytać.
Śliczna sukienka <3
Ciągle mam manię odkładania czegoś na jutro, bo przecież jeden dzień w ta czy w ta a potem przychodzi sprawdzian i dzień przed późnym wieczorem stwierdzam,że nie ma już sensu. A gdybym codziennie nie siedziała tyle przy komputerze oglądając filmy seriale albo przeglądając inne strony na pewno bym wszystko zrobiła. Albo typowa wymowka mam czas zrobię jutro bądź nie chce mi się późno już jest ale próbuje się zmotywowac i zmienia to powoli (przyznaje jest cholernie trudno)*Bykocur~klik*

Kika pisze...

skoro juz sie czegos podejmujemy, trzeba miec na uwadze, zeby do konca to zrealizowac.

http://karolinaslomka.blogspot.com/

Vivi pisze...

Zawsze próbuję robić wszystko "teraz", żeby mniej zostało mi na potem. Ale czasami potrzebuję chwilii lenistwa, żeby móc nabrać energii :) Piękne zdjęcia
http://vivi-vivii.blogspot.com/

blackminnie pisze...

Zawsze staram się robić wszystko od razu, a później na spokojnie odpocząć. :)

Dopiero zaczynam, wyrazisz swoją opinie w komentarzu?Mój blog, zapraszam!

Ola K. pisze...

Pięknie wyglądasz. Ostatnio bardzo mi ciężko zagospodarować czas :c
olusiek-blog.blogspot.com- klik!

Anonimowy pisze...

Beautiful Joanna ! You are so cute in pantyhose and mini-dress - Love your blog

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl