CoffeTime

  Nikt z nas nie jest robotem. To oczywiste, że potrzebujemy odpoczynku, chwili przerwy. W dzisiejszych czasach każdy z Nas jest zabiegany. Szkoła, praca, nawet, ta która jest pasją jest w stanie zabrać wiele energii. Jedyne czego czasami najbardziej pragniemy to sen lub chwila ciszy i spokoju. Gdy jesteśmy już wyspani zdarza się, że nadal potrzebujemy wyczekiwanego wypoczynku. Jedni relaksują się przed telewizorem, albo czytając książkę, a inni wolą wyjść na miasto lub w domu zajadać się łakociami. Moim ulubionym miejscem na przyjemne spędzenia czasu jest wyjście do kawiarni, szczególnie że w moim mieście chodzę na okrągło do kilku ulubionych. To właśnie tam mogę na spokojnie spotkać się, zjeść coś przepysznego i pogadać ze znajomymi. Właśnie tak spędzone chwile dają mi czas na odpoczynek. A wy jak i gdzie uwielbiacie spędzać czas?



Zdjęcia - Izabela Świeca
  
 Koszula - Zara | Spodnie - Zara | Buty - Nike | Płaszcz - Kookai

29 komentarzy

Unknown pisze...

Ja też u siebie mam kilka ulubionych kawiarni, które odwiedzam prawie cały czas;)
Pozdrawiam
Karolina

Daria pisze...

Ja zazwyczaj swój wolny czas spędzam sama. Ładne zdjęcia! :)

http://justdaaria.blogspot.com/

R pisze...

Również uwielbiam spędzać czas w kawiarniach, super zdjęcia!
VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

Paweł pisze...

Piękne zdjęcia!:)
Ja wolę odpoczywać aktywie. Wyjść z domu, wybrać się w ciekawe miejsca. Spotkać się ze znajomymi też uwielbiam:).
Również mam swoją ulubiona kawiarnie:).
Pozdrawiam
zmienicswiat.blogspot.com

Karolina pisze...

świetna stylizacja ! bardzo mi się podoba połączenie eleganckiej koszuli ze sportowymi dodatkami :)
obserwuję i zapraszam do siebie :)

Ola pisze...

Bardzo podoba mi się Twój wygląd bloga :)

ab-photographs.blogspot.com

Karina Saktura pisze...

Ja też uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi w kawiarniach! Dobra kawka i niekończące się rozmowy - o jest to!
Mój blog :)

JUST EMSi pisze...

cudowne zdjecia- zdecydowanie moim ulubionym jest to ostanie!!! a wizycie w kawiarnii mowie 3 razy tak ;)))

https://justemsi.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ja wolny czas lubię spędzać z rodziną ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

Monika R. pisze...

Piękny zestaw! ;)

http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

1styczniaa pisze...

Przepiękne zdjęcia! Te na balkonie podobają mi się najbardziej :)

StylishMegg pisze...

Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się połączenie koszuli z luźnym stylem :)
Zapraszam na nowy post :)
http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

onlydreams pisze...

Mi najlepiej odpoczywa się w domu :)
ONLY DREAMS

Gabi pisze...

Pięknie wyglądasz :)

https://fasionsstyle.blogspot.com

FotoHart pisze...

Ja kocham odpoczywac w domu, z dala od pośpiechu ludzi oraz hałasu :)
Zdjęcia boskie! :)
Pozdrawiam
FotoHart

Aleks Andra pisze...

Najlepszy jest ten zapach kaw w kawiarniach!

http://live-telepathically.blogspot.com/

Milentry pisze...

Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

obserwuje i zapraszam do mnie :
milentry-blog.blogspot.com

Unknown pisze...

Piękna koszula ;)

PurpurowyKsiezyc

Diana pisze...

uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia, wiesz!? :) :*

www.wkrotkichzdaniach.pl

Paulan pisze...

Ja ostatnio też coraz częściej odwiedzam kawiarnie :)
http://paulan-official-blog.blogspot.com/

Agnieszka pisze...

Przyznam szczerze, że nie pamiętam kiedy spokojnie usiadłam sobie w kawiarni na kawie... ech, za dużo na głowie. Muszę to zmienić! Bardzo ładne zdjęcia!
pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

immarta pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz! Ostatnio mega podobają mi się takie eleganckie spodnie i do tego jeszcze z koszulą. :D
MÓJ BLOG

Unknown pisze...

Strasznie mi kogoś przypominasz.. pięknie wygladasz!
Niestety rzadko byłam w kawiarniach, a zawsze czuć od nich taki klimat :)
pozdrowionka,
Mój BLOG

Cake Monika pisze...

Ładna, prosta stylizacja! :)

Zapraszam CAKEMONIKA :)

Veronica Horan pisze...

Ja czas wolny spędzam albo ze znajomymi właśnie w kawiarni, albo pod kocykiem z cieplutką kawą albo herbatą, oglądając serial. Niestety, tak jak pisałaś czasu wolnego mamy bardzo mało ;/

Mój blog - VESTYLISH

Ania pisze...

Przepiękne zdjęcia. Rzadko odwiedzam kawiarnie, ale bardzo lubię tam przesiadywać :D
http://aniaszumlas.blogspot.com/

Patrynia pisze...

Też uwielbiam chodzić do kawiarni, zazwyczaj po szkole ;) piękne zdjęcia

http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

Klaudencja pisze...

Masz cudowne oczy! <3

ZAOBSERWUJ: Klaudencja.blogspot.com

KasiaK pisze...

Przepiękne zdjęcia :) moja ulubiona kawiarnia to Etnocafe w Warszawie, polecili mi ją znajomi z Wrocławia, bo właśnie tam została założona jako pierwsza. Mają świetną kawę i pyszne słodkości

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl