Butelkowa zieleń

  Trudno mi się zdecydować na kolory, które będą przewodzić w moim nowym pokoju. Od dłuższego czasu stawiałam na róż, biel i różowe złoto, myśląc, że w mojej wizji nic nie ulegnie już zmianie. Ostatnio butelkowa zieleń, która dodaje wnętrzu elegancji i szyku podbiła moje serce. Dodatkowo sprawia ona, że nasze miejsce wydaje się ciekawsze. Wybór takiego koloru na ścianę lub tapetę może być dużym wyzwaniem, na które ja sama bym się nie odważyła. Małym, a za to dającym duży efekt dodatkiem, są kwiaty te o ciemnych, ogromnych liściach, kojarzące się z tropikalnymi krajami. Takie ogromne rośliny w pokoju dodają energii i z pewnością pasują do każdego wystroju. Gdy brakuje nam odwagi, możemy postawić na mniejsze dodatki takie jak na przykład poduszki czy narzuty. Dzisiaj przychodzę do Was z czymś nietypowym jak na mój blog, czymś co pochłonęło mi wczoraj około 5 godzin pracy, a zarazem nie znudziło mnie w nawet najmniejszym stopniu, czyli inspiracjami. Robienie sklejek i szukanie zdjęć było dla mnie wielką przyjemnością, więc mogę Wam obiecać, że nie jest to taki pierwszy i jedyny post.


21 komentarzy

Madusia pisze...

butelkowa zieleń jest boska, szalenie mi się podoba. :) osobiście też jej używam w dodatkach, ale zdecydowanie króluje u mnie fiolet w ciemniejszych odcieniach. ;) chociaż tak naprawdę planowanie wystroju mieszkania czeka u mnie aż będę miała własne. :)
pozdrawiam serdecznie.
http://poprostumadusia.blogspot.com/

Karina Saktura pisze...

Jak pięknie to wszystko ze sobą połączyłaś! Mega inspirujaco :)
Mój blog :)

ohmylife x pisze...

Wow, faktycznie ten kolor zachwyca! Super post. :)

Unknown pisze...

To jest bardzo ładny kolor, ale na ścianach wymaga dużych pomieszczeń. Natomiast dodatki bardzo ładnie sie prezentują.

PurpurowyKsiezyc

Paulina K. pisze...

Na ścianach chyba wolę bardziej stonowane kolory, jednak ta zieleń może być pięknym akcentem <33

MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

Karolina pisze...

uwielbiam ten kolor, piękne inspiracje :)

Patrycja Piankowska pisze...

Też myślałam o tym kolorze, tylko, że na paznokciach! Butelkowa zieleń to kolor odważny i jednocześnie ciekawy.

Unknown pisze...

wow beautifull post darling..! awesome & fantastic,i realy love it..
https://clicknorder.pk online shopping in lahore

Natalka pisze...

Kocham ogladac inspiracje i te zestawienie jest naprawde swietne. Jednak ja Zdecydowanie stawiam na jasne kolory i swiatlo w pokoju ;D
by-tala.blogspot.com

Anks_blog pisze...

Coraz bardziej mi się podoba ta butelkowa zieleń, jest super! :)
Mój blog - Klik

Unknown pisze...

Użyłabym takie koloru w salonie
Zapraszam do mnie ♥
mój BLOG <---klik

Miguel Gouveia pisze...

I really love this tone, dear :D Green looks so fresh :D

I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back <3

NEW REVIEW POST | MAC: PREP + PRIME HIGHLIGHTER BRIGHT FORECAST <3
InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

Sara's City pisze...

Kolor jak najbardziej mi odpowiadający. Jeden z ulubieńców wybierany podczas zajęć malarstwa czy w dodatkach :)

Pozdrawiam
Sara's City

exality pisze...

wszystkie wnętrza takie piękne, butelkowa zieleń naprawdę super się prezentuje w pokojach :)

Unknown pisze...

Nigdy wcześniej nie byłam fanką tego koloru ale ostatnio właśnie zaczął mi się podobać pięknie również się prezentuje na tych zdjęciach :)
http://nkarolainn.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Uwielbiam ten kolor ❤
Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
My blog

Pvtka pisze...

Piękne inspiracje, ten kolor jest świetny :)

http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

Hahahahan pisze...

Mi się od zawsze podobał ten kolor. Ale ja wolę klasyczne jasne kolory. Ale super na zdjęciach to wszystko wygląda

tanajmniejsza.blogspot.com

Carpe Diem pisze...

Ładnie to wszystko wygląda, ale dla mnie byłoby chyba za ciemne. Ja uwielbiam kolory pastelowe.

Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

madd_aa pisze...

Cudowne inspiracje
Zapraszam

Karolina pisze...

Bardzo podoba mi się butelkowa zieleń, ten kolor jest piękny. Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl