FLOWERS

  Tegoroczna wiosna jest zaskakująca, bo prawie od razu z puchowych kurtek przerzuciliśmy się na przewiewne rzeczy. Nowe, wiosenne futerko, które leżało w szafie od paru miesięcy czekając na słońce i lepszą pogodę, wreszcie zostało wyjęte przeze mnie z szafy. Niestety nie nacieszyłam się nim zbyt długo. W tym roku etap noszenia cieplejszych płaszczy i swetrów trwał zaledwie niecały tydzień. Trochę mi tego brakuje, ale nie chcę zapeszać. Eleganckie futerko połączyłam ze zwiewną koszulą w kwiaty. Od zawsze marzyła mi się kwiecista koszula. Po długich poszukiwaniach trafiłam na taką, która podbiła moje serce nie tylko wzorem, ale też materiałem. To właśnie z tego powodu mam w szafie ich dwie wersje kolorystyczne. Wyjątkowym jak na mnie elementem garderoby są nałożone przeze mnie granatowe spodnie poszerzane w nogawkach i ozdobione falbanami. Całość dopełniłam czarnym zegarkiem i złotą bransoletą.




34 komentarze

MusicMonster pisze...

Świetna stylizacja
Pozdrawiam
Mój blog

Alex Style pisze...

Piękna stylizacja!
Śliczne zdjęcia :)
Pozdrawiam!

https://anastyle14.blogspot.com/

JestemLika pisze...

Przepiękna bluzeczka :D

ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

Unknown pisze...

Już się doczekać nie mogłam kiedy w końcu będzie można zrzucić siebie grube puchowe kurtki i kozaki a założyć lekkie rzeczy! A bluzeczka przepiękna. Uwielbiam ubrania w kwiaty.
MY BLOG
INSTAGRAM

Unknown pisze...

To prawda, z ogromnych mrozów temperatura nagle skoczyła do upałów. Śliczna stylizacja, choć sama nie mogę się przemóc do motywu kwiatów na koszuli, to u innych wygląda świetnie <3

NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

Daria pisze...

Świetna stylizacja! Wiosna nas trochę zaskoczyła, ale to dobrze, że zrobiło się ciepło. :)

http://justdaaria.blogspot.com/

Karolina pisze...

świetna stylizacja i bardzo piękne zdjęcia :)

Tenebris pisze...

Podoba mi się to, jak makijaż ładnie współgra z bluzką :)

Anonimowy pisze...

Uwielbiam motyw kwiatów!
Pozdrawiam cieplutko Mój Blog

JUST EMSi pisze...

motyw kwiatow- zdecydowanie to jest to co wręcz kocham! świetnie wygląasz, stylizacja na 6+ ;)

nowy post!
https://justemsi.blogspot.com/

Old Memoria pisze...

Cudowne jest to futerko <3
My blog

_cup_ pisze...

kocham motywy kwiatów można zobaczyć po tym, że kupiłam wczoraj 3 sukienki w kwiaty <3


zapraszam

mój blog |KLIK|

Jovana Tomic pisze...

Flower pattern is my favorit. I like you outfit. It's perfect... kisses

Follow for follow? <3

www.ioannesstyle.com

Marika pisze...

pięknie wyglądasz, uwielbiam motyw kwiatów <3

Pozdrawiam i dodaję do obs,
marikapietrzykowska.blogspot.com

Fluffika pisze...

Zgadzam się, że nie było w tym roku normalnej wiosny :/ a w tych kwiatach super wyglądasz :))

Mariola pisze...

świetnie wyglądasz w tych kolorach :)

zuzanna pisze...

Futerko cudowne, ale najbardziej podoba mi się twój makijaż!! Takie pomarańczowe (?) cienie strasznie ci pasują :)
Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

Katie Moon pisze...

Wyglądasz przepięknie!

http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

LianaLaurie pisze...

Amazing outfit, dear! You look lovely!
Happy weekend!
Hugs ♥
Liana Laurie

immarta pisze...

Aaa ta koszula to sztoss! Muszę sobie taką kupić hah :D
MÓJ BLOG

inakus_ pisze...

Piękne ujęcia!
INSTAGRAM | SKLEP

Karolina Jankowska pisze...

świetna bluzka i śliczny makijaż! masz super urodę :)
pozdrawiam:)
https://karik-karik.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ale super zdjącia! Dawno nie byłam u ciebie na blogu i chyba dużo się zmieniło. A spodnie piękne <3

Zapraszam do mnie, postanowiłam założyć kanała na Youtubie i śpiewać: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2018/04/me-singing.html

jagglam pisze...

Przepiękny makijaż ! całość jest naprawdę genialna ;)

Unknown pisze...

Bardzo ładne zdjęcia, stylizacja również robi wrażenie.

Mój blog

Unknown pisze...

zazdroszcze urody, a stylizacja- przesliczna!
btw co powiedzialabys na wspolna obserwacje? daj znac u mnie, cieplutko pozdrawiam:) http://igapaulina.blogspot.co.uk/

Carpe Diem pisze...

Świetna stylizacja. Wszystko idealnie do siebie pasuje a te futerko jest rewelacyjne.

Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

Kinga K. pisze...

Pięknie ❤

Sylwia pisze...

Buty z Lasockiego są najlepsze :)

Anulka pisze...

Bardzo kobiecy top, podoba mi się. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój najnowszy blog modowy!

Anas Khan pisze...

Such beautiful pictures.
Regards.
Neverpayful.com
Dealswithin.com

Anonimowy pisze...

Jesteś bardzo piękna i elegancka kobietą.

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że na obecną porę roku masz prawdziwe porządne futro, które zapewni Ci uczucie ciepła i komfortu w którym wyglądasz bajecznie pięknie, jak prawdziwa Dama.

Mama Zuzi i Zosi pisze...

Boska koszula! Gdzie ja kupiłaś? Uwielbiam kwiatowe wzory :) Do tej stylizacji dodałabym jeszcze tylko klasyczną, czarą saszetkę nerkę z
https://www.pariso.pl/pol_m_Saszetki-nerki-150.html i byłoby idealnie. Ostatnio oszalałam na punkcie nerek. Mam już trzy w swojej kolekcji i myślę o zakupie kolejnej tym razem jakiejś z kwiecisty wzorem.

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl