Różowa


  Każdy z nas ma swój ulubiony kolor, którym uwielbia się otaczać. Chociaż różowy rzadko towarzyszył mi w stylizacjach, w moim pokoju można znaleźć go na każdym kroku. Nigdy nie byłam przekonana do kurtek puchowych. Mało kto mnie w nich widział. Chyba, że za czasów podstawówki. Zawsze ubrana w nie, czułam się jak napompowana śnieżna kula. Dla odmiany w tym roku zdecydowałam się na coś innego niż parka lub futro. Padło właśnie na puchową kurtkę. Mój wybór to róż, który moim zdaniem dodaje delikatności i dziewczęcości zimowym zestawom. Nie przypuszczałam, że może być to tak wygodny element garderoby, dzięki któremu mroźne zimy będą nam mniej straszne.



| Kurtka - Zara | Spodnie - Stradivarius | Szalik - TKMaxx | Koszula -  KLIK | Sweter - KLIK | Okulary - KLIK | Naszyjnik - KLIK |

   instagram  |  ask |  tumblr | DDOB | lookbook

20 komentarzy

Karolina pisze...

fajne połączenie zielonego z różowym .. jeszcze ta niebieska koszula ! świetnie to wygląda :) nie wiem jakie masz na sobie buty ale zdecydowanie podoba mi się góra, dół trochę bym pewnie zmieniła :) ogólnie fajne połączenie :)
pozdrawiam :)

immarta pisze...

Też zawsze czułam się jak jakiś bałwan w puchowych kurtkach, jednak teraz wbrew pozorom bardzo mi się one podobają! Świetne zdjęcia! :)
MÓJ BLOG

xthy pisze...

Ślicznie wyglądasz ;*
mega zestaw
https://xthy.blogspot.com/

Daria pisze...

Ja chciałam sobie kupić taką puchową kurtkę, ale nie ma takiej, która by mi się spodobała. Ładna stylizacja! :)

http://justdaaria.blogspot.com/

Ola Wlaźlak pisze...

Ja też nie mogłam się przekonać do puchowych kurtek;p

Unknown pisze...

Bardzo plastyczne połaczenie kolorów...

PurpurowyKsiezyc

JestemLika pisze...

Uwielbiam sweterek, kolor świetny.

Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

Unknown pisze...

Kolorowy zawrót głowy :)

Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

Paulina K. pisze...

Bardzo ci pasuje zarówno kurtka jak i kolor :)

MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

Aleks Andra pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz :)
Zauważyłam, że mało osób ubiera się tak na kolorowo :)

http://live-telepathically.blogspot.com/

aleksandramistake pisze...

genialny kolor kurtki^^ jestem oczarowana
zapraszam do siebie, może wzajemna obs?
xoxo, buziole:*

coosure pisze...

Ja miałam kupić sobie różowy, bardziej łososiowy płaszcza ale wydaje mi się zbyt jasny jak na mnie.. noi jakoś tak nie do końca jestem za tym kolorem. ALe kurteczka fajna! ☺

Cake Monika pisze...

Cudna stylizacja! Wszystko świetnie do siebie pasuje :) :)

Zapraszam CAKEMONIKA :)

exality pisze...

szal i kurtka super :) wesołych świąt!:*
http://www.exality.pl/

Dayllie pisze...

Nigdy nie byłam przekonana do różowych kurtek, ale na tych zdjęciach wygląda nieziemsko !♥
Zapraszam także na mojego bloga, będzie mi miło :) --> dayllie.blogspot.com

Klaudia pisze...

pięknie wyglądasz :)

Zapraszam na nowy wpis po bardzo długim czasie nieobecności :) będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
http://by-klaudiaa.blogspot.com

Katarina pisze...

Beautiful look!
Have a lovely day! *_*

Kathy's delight

GoldLemonade pisze...

Kurtki puchowe pokochałam dopiero w tym roku. Twoja wygląda super w połączeniu z całym outfitem :)

tzanetat pisze...

Muszę przyznać, że ten zielony sweterek świetnie się komponuje z tą różową kurtką.:)

ohmylife x pisze...

Piękna stylizacja! Bardzo podoba mi się to połączenie różu z zielenią. Obserwuję. :)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl